დღე მეშვიდე
გავაზიარეთ მოსწავლის თვითშეფასების დოკუმენტი და ერთმანეთს გავუკეთეთ კომენტარები, ვისწავლეთ, რომ ჩასწორებად რეჟიმში უნდა გავაზიაროთ, თორემ კომენტარს ვერ მიიღებ;
პროცედურებს ვამყარებთ პორტფოლიოს რუბრიკით; (პროცედურები მორგებული უნდა იყოს ყველა ტი[ის მოსწავლეზე, დროში გაწერილი შეფასების გეგმა უნდა ცანდეს პროცედურებში, აგრეთვე უნდა მოსდევდეს შეფასების რუბრიკები, სტანდარტი უნდა ჩანდეს და კითხვებს პასუხი უნდა გაეცეს;
გავიხსენეთ გარდნერის თეორია;
გავეცანით მეექვსე მიდულის აქტივობა 2-ში დოკუმენტს დიფერენცირებული სწავლების პრაქტიკის შესახებ;
აგრეთვე მოსწავლის თვითშეფასების რუბრიკის დოკუმენტი, რომელიც სახლში უნდა დავამთავროთ;რომელიც მოსწავლეებს მეტაკოგნიციაში დაეხმარება;
ვისწავლეთ ,როგორ უნდა შევუქმნათ მოსწავლეს ხარაჩო, ამის დოკუმენტებიც არსებობს რესურსებში(მოსწავლეთა მხარდაჭერა)
No comments:
Post a Comment