,,ვეფხისტყაოსნის“ ლექსიკაზე დაკვირვების პრეზენტაციის შეფასების სქემა
ქვემოთ მოცემული ინფორმაცია საფუძვლიანი პრეზენტაციის მომზადებაში დაგეხმარებათ. გთხოვთ, თვალი გადაავლოთ შეფასების სქემას. ამასობაში, ჩვენ მას განვიხილავთ და ნებისმიერ შეკითხვას ვუპასუხებთ.
შევისწავლე ,,ვეფხისტყაოსნი“ ენა (ლექსიკა) კონკრეტული რამდენიმე თავის მიხედვით: ამოვიწერე ბარათებზე, ლექსიკონის დახმარებით მივუწერე შესატყვისი და დავალაგე მეტყველების ნაწილების მიხედვით ( არსებითი, ზედსართავი, ზმნა)
| ||||
5
|
3
|
1
|
ღირებულება
|
ჯამი
|
შემიძლია ყველას მოვუყვე, ძირითადად რა სახის ლექსიკა გვხვდება ,,ვეფხისტყაოსანში“ მივუთითო მათი წარმომავლობა და განვუმარტო თანამედროვე ენაზე
|
ბუნდოვანი წარმოდგენა მაქვს იმ სიტყვებზე, რომლებიც ამოვაბარათე, ვიცი ზოგიერთის განმარტება
|
ძველი ლექსიკურ ერთეულებს ვცნობ მაგრამ გაუგებარი რჩება ჩემთვის
|
X 2
| |
გავეცანი ენათმეცნიერთა სტატიებს ,,ვეფხისტყაოსნის“ ენის შესახებ
| ||||
5
|
3
|
1
|
ღირებულება
|
ჯამი
|
დიახ! ბევრი სტატია წავიკითხე და ჩემი კონკრეტული აზრი ჩამომიყალიბდა ამ საკითხთან დაკავშირებით
|
რამდენიმე სტატია წავიკითხე, ზოგი საკითხი ბუნდოვანი დარჩა ჩემთვის
|
წავიკითხე ერთი სტატია, ვფიქრობ ეს არარსაკმარისია შემდგომი მსჯელობისთვის
|
X 2
| |
გავეცანი ზოგადად ენის განვითარების კანონზომიერებებს, სტატისტიკას
| ||||
5
|
3
|
1
|
ღირებულება
|
ჯამი
|
ამ საკითხის გაცნობა საკმაოდ რთული იყო, მაგრამ მომამზადა შემდეგი ნაბიჯისთვის
|
ეს დავალება ზედმეტად რთულია.
|
ენის ზოგად განვითარებაზე ლიტერატურა ჩემს კონკრეტულ დავალებსათან ვერ დავაკავშირე
|
X 2
| |
,ვეფხისტყაოსნის“ ლექსიკა თანამედროვეს შევადარე, მივუსადაგე და ანალიზით ავხსენი ცვლილებები მიზეზი
| ||||
5
|
3
|
1
|
ღირებულება
|
ჯამი
|
სოც.ქსელების გამოყენებით გავიგე რამდენად ესმით დღეს მაშინდელი ლექსიკა, რას უკავშირებენ ასოციაციურად, რეს რამ ჩაანაცვლა და რა გახდა ამის მიზეზი
|
ჩავატარე გამოკითხვა სოც ქსელებით თუმცა მიღბული ინფორმაცია ვერ დავაკავშირე
|
სულ რამოდენიმე რამდენიმე სიტყვაზე ვაწარმოე გამოკითხვა
|
X 3
| |
მოვიშველიე დიზაინი და პრეზენტაციის სხვადასხვა ელემენტი.
| ||||
5
|
3
|
1
|
ღირებულება
|
ჯამი
|
გამოვიყენე გრაფიკული გამოსახულებები და სხვა ატრიბუტები, რამაც დამატებითი ინტერესი შესძინა სწავლის გამოცდილებას და მნიშვნელოვანი წვლილი შეიტანა პრეზენტაციის შინაარსში.
|
გამოვიყენე გრაფიკული გამოსახულებები და სხვა ატრიბუტები, რამაც ყველა შემთხვევაში როდი შესძინა ინტერესი სწავლის გამოცდილებას. ზოგჯერ მათი გამოყენება უადგილო იყო.
|
გამოვიყენე რამდენიმე გრაფიკული გამოსახულება და სხვა ატრიბუტი, რამაც სწავლის გამოცდილების გაუმჯობესების ნაცვლად მხოლოდ ყურადღება გაფანტა, ან მათი გამოყენება უადგილო აღმოჩნდა.
|
X 1
| |
ჯამური ქულა (მაქსიმალური 50-დან)
|
No comments:
Post a Comment